For kunder - Bølge 1

Din institution er sammen med 41 andre institutioner med i bølge 1.

Nyt fra Statens Facility Management

Bygst Serviceportal er igen åben

24.06.20
Bygst Serviceportal er igen åben efter en transaktionsopdatering af portalen.

......................................................................................

Bygst Serviceportal lukker tirsdag og onsdag næste uge

19.06.20
Bygst Serviceportal vil være lukket tirsdag den 23. juni og onsdag den 24. juni.

Lukningen skyldes en større transaktionsopdatering af Serviceportalen, som sikre øget driftsstabilitet og forberede den videre udvikling af BYGST Serviceportal.

Ved akutte behov

Har du et akut behov kan du sende en . Herfra vil henvendelsen blive videresendt til ISS/Servicedesk, der sørger for, at den bliver behandlet.

Serviceportalen åben igen fra torsdag den 25. juni.

Vi beklager de gener, lukningen måtte medføre.

......................................................................................

Problemer med login til serviceportaen

17.06.20
Flere oplever desværre problemer med at logge på Bygst Serviceportal. Det skyldes, at Bygningsstyrelsen har fået ny hjemmeside. Derfor bliver du sandsynligvis bedt om at logge ind igen, selvom du bruger Single Sign On.

Logger du ind med Single Sign On skal du gøre følgende:

  1. Indtast din mail.
  2. Bliver du derefter bedt om at indtaste brugernavn og adgangskode, er det dit B-nummer og koden, du bruger til at logge på din PC.

......................................................................................

ISS overtager rengøringen

18.12.19
Fra den 1. januar 2020 kobles serviceydelsen renhold på statens serviceløsning, og du vil fremover møde rengøringspersonale i ISS-uniform på din arbejdsplads. Ligeledes vil du også opleve en mere synlig rengøring, da rengøringen som udgangspunkt vil foregå i tidsrummet kl. 5.00-18.00. Rengøringen tilpasses naturligvis, så den ikke bliver til gene for dig og dine kolleger – her tænkes særligt på støv­sugning af kontorer, der planlægges udført inden kl. 8.00. Rengøringen er lagt i dagtimerne blandt andet fordi det giver mulighed for, at rengøringspersonalet også kan løse andre opgaver som fx opfyldning af kaffemaskiner og levering af mødeforplejning.

ISS vil gøre rent ud fra metoden "behovsbestemt frekvensrengøring". Det betyder, at ISS som hovedregel gør rent efter en fast frekvens, som vil fremgå af dørmærkaten til lokalet. Eksempelvis bliver kontorområder fremover gjort rent tre gange om ugen, mens toiletter vil blive rengjort dagligt. Samtidig betyder det, at ISS ikke skal gøre rent i lokaler, som ikke har været brugt eller i områder, hvor en hel afdeling fx har været ude af huset en hel dag.

ISS skal dog altid sørge for, at alle arealer er pæne og rene. Niveauet for rengøringen er aftalt i samarbejde med din arbejdsplads.

Minibrochure om rengøring

For at give dig et indblik i, hvad du kan forvente af rengøringen, er der udarbejdet en minibrochure. Med minibrochuren kan du nemt og hurtigt danne dig et overblik over den nye rengøringsservice samt læse om, hvordan du indberetter oplevede fejl og mangler. Brochuren vil blive uddelt i opstartsdagene og er tilgængelig under menupunktet "Dyk længere ned i de tre største serviceområder".

Ny leverandør vil stå for sikkerheden

Fra den 1. januar 2020 skal ISS varetage vagt- og sikkerhedsløsningen på din arbejdsplads. Med ISS’ overtagelse bliver det vagtfirmaet Securitas, der som underleverandør til ISS fremover skal håndtere vagtrunderinger, alarmkørsel, overvågning, adgangssystemer og alarmanlæg rundt om i hele landet.

......................................................................................

Servicekateloget er opdateret

09.10.19
Servicekateloget er opdateret med oversigt over udvalget i de forskellige buffeter alt efter antal brugere på lokaliteten.

Find servicekateloget