Servicespecialisten

Servicespecialister dækker alle servicespor i SFM-kontrakten. Et af dem er blandt andet forplejningen, hvor Daniel er specialist.

Hvad er dit ansvarsområde?

Jeg er forplejningsspecialist i Bygningsstyrelsen, hvor jeg hjælper mine kollegaer og jer kunder med kontraktforståelse og 'best practice' inden for mit fagområde. 

Vi er flere specialister ansat, så alle syv servicespor er dækket med en stærk faglighed.

Hvad er din rolle i driften?

Jeg håndterer FML'ernes mere dybdegående forespørgseler af kontraktuel karakter. 

I opstarten ligger der for os servicespecialister en stor opgave i at sikre, at driften med ISS som leverandør kører planmæssigt, og at jer kunders indmeldte data udmøntes korrekt eller bliver tilpasset, så de følger jeres ønske bedst muligt.

Hvornår kommer vi som kunder i kontakt med dig?

I kunder kommer i kontakt med mig, hvis I har et særligt behov eller forhold, som kræver min specialviden. I den forbindelse vil FML'en typisk inddrage mig i dialogen med jer kunder, som også kan møde mig på ekstraordinære kontroller af ISS, som f.eks. kan være i jeres kantiner.

Generelt indgår servicespecialisterne i et rigtigt stærkt team, der sikrer, at kundernes ønsker og specielle forhold bliver mødt så effektivt som muligt og selvfølgelig i overensstemmelse med den nye Bølge 3-aftale.