IT-specialisten

En stor del af konktakten med kunderne sker digitalt. Derfor spiller IT selvfølgelig en stor rolle. Her kommer Thomas og kollegerne ind i det digitale billede.

Hvad er dit ansvarsområde? 

Mit ansvarsområde på Bølge 3 er systemunderstøttelsen af bølgen og håndtering af udfordringer på andre relevante IT-systemer vedrørende Bølge 3.

Hvad er din rolle før og efter driftsstart/i den løbende drift? 

Før driftsstart stod jeg og kollegerne for at implementere den tilbudte IT-løsning fra ISS samt integration til Bygningsstyrelsens egne systemer.

Når vi rammer driftsstart er jeg i dialog med jer kunder om bl.a. fejlsøgninger og problematikker i relation til systemunderstøttelsen.

Hvis I kunder eksempelvis ikke kan logge på app'en 'MinArbejdsplads', har udfordringer med mødeforplejningssystemet Order@ISS, eller når I som kunder får fejlmeldinger, når der forsøges at logge på IT-systemerne, så er jeg parat til at hjælpe.

Hvornår kommer vi kunder i kontakt med dig? 

Det gør I, når der opstår en IT-teknisk udfordring som ovenstående. Skulle det ske, så kan jeg og kollegerne kontaktes på;