Her kan du møde Josephine og høre om det at være lokal Facility Manager på Bølge 3.
Hvad er dit ansvarsområde?
Som lokal Facility Manager (FML) fungerer jeg som bindeled mellem jer kunder og serviceleverandøren. Konkret betyder det, at jeg og mine kolleger holder kontakten med jer, og samtidig har vi ansvaret for at kvalitetssikre de leverancer, som ISS leverer ude hos jer.
Dette arbejde består i at sikre den aftalte kvalitet i de valgte ydelser. Eksempelvis ved at gennemføre stikprøver af renhold eller kantine.
Hvad er din rolle i driften?
Kollegerne og jeg bindeleddet mellem jer kunder og Bygningsstyrelsens øvrige specialister. Det betyder, at jeg på en almindelig dag ofte er ude og mødes med jer kunder på jeres lokaliteter eller udfører kontroller med ISS.
Når jeg ikke er på farten samarbejder jeg med mine kolleger i Bygningsstyrelsen eksempelvis om at sikre, at jeres data justeres, hvis I har behov for ændringer i ydelserne.
Hvornår kommer vi som kunder i kontakt med dig?
For at vedligeholde en god kunderelation og samtidig opretholde et godt serviceniveau vil der efter driftsstart være kundemøder hvert halve år, hvor der gøres status på driften.
Ellers er jeg og kollegerne aldrig længere væk end et telefonopkald eller en mail, hvis I skulle have brug for assistance.