Kundetilfredshedsundersøgelse 18. september

12-09-2017

Den årlige kundetilfredshedsundersøgelse til alle Bygningsstyrelsens kunder bliver sendt ud mandag den 18. september.

Bygningsstyrelsen gennemfører hvert år en tilfredshedsundersøgelse blandt vores kunder for løbende at kunne forbedre vores indsats. I år udsender vi undersøgelsen i perioden 18. september til 2. oktober 2017.

Bygningsstyrelsen har til opgave at levere moderne, funktionelle og omkostningseffektive rammer til bl.a. ministerier, universiteter, politi og domstole.

Vi samarbejder med vores leverandører om at indfri de forventninger, vores kunder har til os, og her er jeres oplevelser og erfaringer med Bygningsstyrelsen vigtige for os.

Derfor vil vi opfordre jer til, når I modtager en mail med link til årets undersøgelse, at bruge 5-10 minutter på at angive jeres vurdering af de ydelser, som Bygningsstyrelsen leverer til jer.

Hele organisationen sætter stor pris på at modtage jeres tilbagemeldinger, så vi kan blive endnu bedre til vores arbejde til gavn for jer.

På forhånd tak for tilbagemeldingen.