Henvendelser til Bygningsstyrelsen vedr. fx administration og drift, vedligehold af ejendommen, Statens Facility Management samt øvrige spørgsmål skal gå gennem en af nedenstående kanaler.
Du kan kontakte front desken pr. mail på bygst@bygst.dk eller på telefon 4170 1000. Hvad enten du ringer, skriver eller opretter henvendelsen i Serviceportalen, tager front desken imod henvendelsen, registrerer den og besvarer den enten straks, hvis dette er muligt, eller sender den videre til en relevant medarbejder, hvis henvendelsen kræver specialviden eller nærmere drøftelser.
Hvis du ikke er kunde, er du også velkommen til at kontakte os pr. mail på bygst@bygst.dk eller på tlf. 4170 1000. Du kan læse her, hvordan du sender sikre e-mails til os.
På BYGST Serviceportal kan du indtaste din henvendelse i Serviceportalen, hvorefter din henvendelse bliver direkte oprettet i vores elektroniske kundesystem.
Du kan som kunde hos Bygningsstyrelsen blive oprettet som bruger af Serviceportalen ved at udfylde denne blanket med oplysninger om institution, navn, stilling, telefonnummer og mailadresse og sende den til bygst@bygst.dk, hvorefter vi sender en mail med dit login.
Når din institution er kunde i Statens Facility Management, kan du kontakte Bygningsstyrelsen og vores leverandører på bølgerne via en serviceportal. Her finder du din institutions link til serviceportalen:
Hvis du har brug for at komme i kontakt med en medarbejder fra Bygningsstyrelsen uden for vores normale åbningstider, kan du kontakte os akut.
Læs her, hvordan du kontakter os uden for normale åbningstider
Du kan bruge ordningen, hvis du vil gøre opmærksom på ulovlige eller kritisable forhold, der vedrører Bygningsstyrelsen. Ordningen er henvendt til Bygningsstyrelsens arbejdstagere, men kan også benyttes af medlemmer af Bygningsstyrelsens ledelse samt eksterne parter som leverandører, konsulenter og andre med relation til Bygningsstyrelsen.
Du kan indmelde:
Bygningsstyrelsens whistleblowerpolitik
Bygningsstyrelsens persondatapolitik for whistleblowerordningen