Telefonomstilling er stadig en del af Intern Service. Men det kommer an på, hvor meget sagsbehandling der er i det.
Der er en afgrænsning af, om der bliver sagsbehandling og om dette er en del af kundens kerneydelse, eller er det en visitation af opkald.
Som udgangspunkt har vi ikke tænkt os at gøre det muligt jer kunder at hjemtage handyman-opgaverne. De kommer til at være som de er nu.
Men der kan ses på, om der nogen konkrete udfordringer på de forskellige lokaliteter, der gør, at kunden har brug for noget andet eller om det er tæt på en kerneydelse.
Men ellers er det er sådan, kontrakten er, og det er det, der kan lade sig gøre alt efter, hvad behovet er.
Der er sket en udvikling siden SFM Bølge 1-kontrakten blev udbudt. Mange lokalkrav er blevet til standardydelser og Bygningsstyrelsen har kunne se de behov, der har været, og der er mulighed for nogen andre delydelser, som forhåbentligt kan gå ind og imødekomme nogen af de behov der er.
Men vi har lavet nogen forskellige serviceydelser, der kan gå ind og løse nogen af de udfordringer.
Vi har jeres nuværende behov i den eksisterende kontrakt og disse behov er ved at blive konverteret til en ny tilbudsliste.
Der er lidt ydelser, der flytter kategori. Vi er ved at flytte jeres nuværende behov over til en ny tilbudsliste og på den måde skulle vi gerne stadig dække de behov, I har i dag.
Der kan være nogen steder, hvor kan være vanskeligt at lave konverteringen inden for en given ydelse, uden at vi lige rækker ud til jer og afklarer, om det stadig er noget, I har brug for.
Men det bliver ikke en struktureret og ensartet proces, fordi vi som udgangspunkt "bare" skal overføre, hvad I har i dag, til den fremtidige kontrakt.
Vi kigger på udskiftning af Serviceportalen, men det står ikke lige for, dog er heller ikke langt væk.
Vi kigger også Flerbrugerejendomme, og hvordan der skabes mere gennemsigtighed ved disse kunder. Det er et FM-system også til at lette kunderne den rigtig vej ind, uanset om de sidder på en flerbrugerejendom eller ej.
Det kommer fortsat til at være en del af kontrakten, det kommer ikke til at udgå.
Bygningsstyrelsen har forpligtelser, når det handler om SFM-kontrakten, og for de bygninger, som Bygningsstyrelsen ejer, er der vedligeholdelseforpligtelser, der skal overholdes.
Der kan opstå snitflade-problematikker imellem de to, der kan give udfordringer.
Svar under udarbejdelse...
Svar under udarbejdelse...
Svar under udarbejdelse...