Servicespecialisten

Servicespecialister dækker alle servicespor i SFM-kontrakten. Et af dem er blandt andet forplejningen, hvor Daniel er specialist.

Hvad er dit ansvarsområde?

Jeg er forplejningsspecialist i Bygningsstyrelsen, hvor jeg hjælper mine kollegaer og jer kunder med kontraktforståelse og 'best practice' inden for mit fagområde. 

Vi er flere specialister ansat, så alle syv servicespor er dækket med en stærk faglighed.

Hvad er din rolle i driften?

Jeg håndterer FML'ernes mere dybdegående forespørgseler af kontraktuel karakter. 

I den daglige drift møder I kunder typisk forplejningsspecialisten i de situationer, hvor kunden eller leverandøren har brug for en hjælpende hånd til kontraktforståelse, eller hvor løsningen kræver et generelt løft af kvaliteten. 

Det vil sige i sager, hvor processen typisk er af længerevarende karakter eller har en snitflade, der kræver en dybere forståelse for aftalens indhold, samt hvilke forventninger og krav, der stilles til leverandøren.

Hvornår kommer vi som kunder i kontakt med dig?

I kunder kommer i kontakt med mig, hvis I har et særligt behov eller forhold, som kræver min specialviden. I den forbindelse vil FML'en typisk inddrage mig i dialogen med jer kunder, som også kan møde mig på ekstraordinære kontroller af ISS, som f.eks. kan være i jeres kantiner.

Generelt indgår servicespecialisterne i et rigtigt stærkt team, der sikrer, at kundernes ønsker og specielle forhold bliver mødt så effektivt som muligt og selvfølgelig i overensstemmelse med den nye Bølge 3-aftale.