En stor del af konktakten med kunderne sker digitalt. Derfor spiller IT selvfølgelig en stor rolle. Her kommer Thomas og kollegerne ind i det digitale billede.
Hvad er dit ansvarsområde?
Mit ansvarsområde på Bølge 3 er systemunderstøttelsen af bølgen og håndtering af udfordringer på andre relevante IT-systemer vedrørende Bølge 3.
Hvad er din rolle i driften?
Jeg er blandt andet i dialog med jer kunder om bl.a. fejlsøgninger og problematikker i relation til systemunderstøttelsen.
Hvis I kunder eksempelvis ikke kan logge på app'en 'MinArbejdsplads', har udfordringer med mødeforplejningssystemet Order@ISS, eller når I som kunder får fejlmeldinger, når der forsøges at logge på IT-systemerne, så er jeg parat til at hjælpe.
Hvornår kommer vi kunder i kontakt med dig?
Det gør I, når der opstår en IT-teknisk udfordring som ovenstående. Skulle det ske, så kan kollegerne og jeg kontaktes på; IT-Support-sfm-boelge3@bygst.dk