Markedsdialog januar 2025

Statens Facility Management kontrakten på Bølge 1 udløber den 1. oktober 2026, og Bygningsstyrelsen forbereder derfor udbud for at aftaledække efterfølgende. Udbuddet vil bestå af en single service-kontrakt for vagt- og sikkerhedsområdet samt en bundled services-kontrakt for renhold, forplejning, intern service, indvendigt vedligehold, udearealer og affaldshåndtering.

Bygningsstyrelsen agter at holde en indledende markedsdialog med integrerede facility management (IFM)-leverandører og vagt og sikkerheds-leverandører for at forberede det kommende udbud af Statens Facility Management-kontrakter.

Emner, der ønskes drøftet i markedsdialogen, vil bl.a. være:

Emner i forhold til bundlede services;

  • Prissætning af ydelser i bundlede services
  • Tilføjelse af dellokaliteter til kontrakten ved forskudt opstart
  • Kvalitet i ydelserne
  • Synergier mellem serviceområder
  • FM-systemunderstøttelse leveret af Bygningsstyrelsen
  • Bæredygtighedstiltag på tværs af serviceområderne

Emner i forhold til vagt- og sikkerhedsområdet;

  • Prissætning af ydelser inden for single service vagt og sikkerhed
  • Tilføjelse af dellokaliteter til kontrakten ved forskudt opstart
  • FM-systemunderstøttelse leveret af Bygningsstyrelsen
  • Bæredygtighedstiltag i branchen for vagt og sikkerhed.

Markedsdialogen forventes afholdt den 29. 30. og 31. januar 2025 på Carsten Niebuhrs Gade 43, 1577 Københavns V.

Interesserede virksomheder, der ønsker at deltage, bedes senest mandag den 13. januar 2025 udfylde formularen længere nede på siden. 

Ved stor interesse for deltagelse i markedsdialogen forbeholder Bygningsstyrelsen sig ret til at udvælge de virksomheder, hvis deltagelse Bygningsstyrelsen ud fra en saglig vurdering skønner mest relevant i forhold til de kommende udbud.

Bygningsstyrelsen forventer den 16. januar 2025 at give endelig tilbagemelding til de interesserede.

Materiale til forberedelse for de deltagende virksomheder, vil blive lagt på Bygningsstyrelsens hjemmeside senest den 23. januar 2025.

Indlæser formular...