Her finder du både en digital folder med vejledning til download og brug af serviceportalen og den app, der også er udviklet, samt videovejledninger.
I den digitale folder finder du vejledning til at downloade app'en, og til funktionaliteterne i både Coor My Workplace app og Serviceportalen.
Hent den digitale folder
Afhængig af, hvad din bestilling eller fejlmelding drejer sig om, er der forskellige kanaler. Det meste skal du indmelde via Coor's app eller serviceportal, men nogle områder tager din institution sig selv af.
Download oversigten nedenfor for at se, hvad du skal indmelde hvor, og hvad der sker, når du har sendt indmeldelsen.
Hent oversigt over henvendelsesflow
Hvis du har spørgsmål til en indmelding, eller hvis du er i tvivl om, hvordan du opretter én, så kan du kontakte Coors Center of Excellence på:
Mail: Telefon: 2677 7730
Hvis du har brug for at komme i kontakt med en medarbejder fra Bygningsstyrelsen uden for vores normale åbningstider, kan du kontakte os akut.
Gå til akutte henvendelser
I lyset af den nuværende energi- og forsyningssituation har regeringen besluttet at spare på energien på tværs af hele den offentlige sektor. Bygningsstyrelsen bistår statens kunder med arbejdet.
Har du som medarbejder spørgsmål eller andre typer af henvendelser ifm. energispareindsatsen, skal du i første omgang henvende dig til din egen institution og altså ikke til BYGST Serviceportal.